Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u deze stellen via het formulier aan de rechterkant van deze pagina.

Ik wil geen gebruik maken van email in mijn praktijkApp.
In het beheersysteem kunt u eenvoudig instellen of uw patiënten uw praktijk een afspraak gerelateerde email kunnen sturen. Een afspraak verzetten of annuleren via uw praktijkApp is niet mogelijk 48 uur voor de afspraak. Dus wilt u dat uw patient niet communiceert per email over afspraken dan kan deze functie eenvoudig worden uitgezet.

Moet ik zelf mijn praktijkApp updaten?.
Wanneer u zelf geen tijd hebt om de content van uw App te updaten dan mailt u ons gewoon de tekst en de foto’s; wij plaatsten het vervolgens in uw App. U kunt ons dit vragen zo vaak u wilt en we ondersteunen u heel graag. Content wordt in de regel geplaatst binnen 24 uur.

Kunnen mijn patiënten mijn App gratis downloaden?
Ja, uw patiënten downloaden uw App gratis in de Appstore of Androidstore. In de basic versie selecteert uw patiënt uw praktijk na het downloaden van de “mijn tandartsApp”. In de plus versie zoekt de patiënt uw Praktijkapp aan de hand van uw praktijknaam

Hebben jullie een helpdesk?
Het App beheer systeem is doordacht en eenvoudig, mocht u toch hulp nodig hebben dan kunt u zelfs in het App beheer systeem contact met ons opnemen. Deze service is kostenloos en samen helpen we u verder.

Is de praktijkApp gekoppeld aan mijn software?
De praktijkApp maakt geen koppeling met de software van de praktijk, er vinden geen interacties plaats tussen de software en de praktijkApp. Er zijn al interessante gesprekken met meerdere partijen om een koppeling met de software tot stand te brengen.

Onze factoring wordt niet verzorgd door Famed, wat nu?
In het App-CMS kunt u zelf aangeven of u de Famed button in uw App wilt hebben, het appbeheer is zo simpel dat u alleen met “ja” of “nee” hoeft te beantwoorden. Beantwoordt u met “nee” dat zal de Famed button niet zichtbaar zijn in uw app.

Ik wil geen gebruik maken van de KiespijnPro optie, wat nu?
In het App-CMS kunt u zelf aangeven of u informatie over de KiespijnPro App in uw App wilt hebben, het appbeheer is zo simpel dat u alleen met “ja” of “nee” hoeft te beantwoorden. Beantwoordt u met “nee” dat zal niets over de KiespijnPro App zichtbaar zijn in uw App.

Wat zijn de kosten wanneer ik een custom App laat ontwikkelen door jullie of ergens anders?
Bij de ontwikkeling van een custom App komt veel kijken, u praat eerst met de ontwerper om uw eisenpakket samen te stellen. Daarna zal regelmatig overleg plaatsvinden met de Appbouwer, de programmeur en u als klant. De kosten voor de ontwikkeling van een custom app bedragen minimaal enkele duizenden euro’s per platform met maandelijkse beheerkosten afhankelijk van uw eisenpakket. Daarom hebben we het voor u makkelijk gemaakt en een pakket Basic en een pakket Plus ontwikkeld. Dit scheelt u tijd, kosten en ongemak.

Kan ik als mondhygiënist ook gebruik maken van de praktijkApp?
Absoluut, kijkt u voor meer informatie op www.mondhygienistepraktijkapp.nl

Hoe werkt de automatische incasso?
De afschrijving van het abbonnementsgeld en de eenmalige opstartkosten geschiedt aan het einde van eerste maand, daarna betaalt u slechts € 24,95 per maand zodra u praktijkApp live is.

Wat is het verschil tussen de Basic en Plus versie?
Bij de Plus versie kan uw App gevonden worden aan de hand van uw praktijknaam in de Appstore en Androidstore.

Henry Schein Vergelijk Mondzorg        
Site by: ClassDesign
© 2016 - PRAKTIJKAPP
Appbeheer login | Algemene voorwaarden | Contact